PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | 51 | 12 | 1151-1171
Tytuł artykułu

Transformation of the mineral-water market

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
HU
Abstrakty
EN
This case study presents the route taken by natural mineral waters from producer to consumer. Along with the description of the situation customary in market research, the transformation and history of the market for the product since the change of system is examined. The discussion begins with a presentation of the product and the range of substitutes for it, followed by differences over time in mineral-water production and sales and a description of the size changes in the market. Then come the sales path, the market agents - mineral-water production and sales firms - and finally, the institutions of state and voluntary market regulation.
Słowa kluczowe
Rocznik
Tom
51
Numer
12
Strony
1151-1171
Opis fizyczny
Rodzaj publikacji
ARTICLE
Twórcy
autor
  • M. Laki, no address given, contact the journal editor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
CEJSH db identifier
06HUAAAA00661653
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.0c92c57f-92a5-3e05-b0b4-0cfcae149a4b
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.