PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | 51 | 12 | 549-555
Tytuł artykułu

Marketing for information brokers

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
HU
Abstrakty
EN
The article provides marketing approaches and practices primarily for independent information professionals. The following main elements of the marketing practice are presented: getting to know the information marketplace, identifying its segments, and adopting the concept of sales orientation, quality management and ongoing service development. Based on practical recommendations from experienced information brokers, the author offers an overview of information services tailored to various segments of the information market. Topics include the diverse information needs, the selection criteria of information brokers, the models and tools of service quality development, as well as the processes of service development.
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
  • G. Mikulas, np address given, contact the journal publisher
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
CEJSH db identifier
04HUAAAA0019426
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.0acc4e45-06b2-3fe1-a97e-7b83b9f2c2c1
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.