PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | 3(686) | 17-23
Tytuł artykułu

Own Image of Private Entrepreneurs

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
EN
The article deals with a problem of an existing gap between entrepreneurs' own image and their perception among employees. Based on the results of empirical research a hierarchy of entrepreneurs' values is discussed. Main characteristics attributed to employers by employees are mentioned. Finally, the author suggest the necessity of bridging the gap between own entrepreneur's image and its perception by the environment since this discrepancy negatively influences the general perception of a company.
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
17-23
Opis fizyczny
Rodzaj publikacji
ARTICLE
Twórcy
autor
  • A. I. Baruk, Akademia Rolnicza w Lublinie, Katedra Ekonomiki i Organizacji Agrobiznesu, Zaklad Marketingu Produktów Zywnosciowych, ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin, Poland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
CEJSH db identifier
07PLAAAA02685490
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.04089948-ef76-3c5f-9200-a07b8d51d2cc
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.