PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | 53 | 6 | 611-625
Tytuł artykułu

NEW PARADIGM OF MARKETING IN THE PROCESS OF MARKET GLOBALIZATION

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
SK
Abstrakty
EN
Article refers to the importance and grounds of marketing conception in conditions of global economy in spite of scepticism and criticism of the marketing theory. According to the Slovak and International companies it also refers to the important tendencies of the marketing theory and practice.It presents the development of marketing theory from the beginning till present. It analyses influence of global processes on the companies marketing activities.
Słowa kluczowe
Rocznik
Tom
53
Numer
6
Strony
611-625
Opis fizyczny
Rodzaj publikacji
ARTICLE
Twórcy
  • V. Cihovska, Ústav slovenskej a svetovej ekonomiky SAV, Sancová 56, 811 05 Bratislava 1, Slovak Republic
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
CEJSH db identifier
06SKAAAA00992280
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.020fabb9-3b71-37b5-835c-009b991f6efb
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.