Narzędzia help

Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
cannonical link button

http://yadda.icm.edu.pl:80/baztech/element/bwmeta1.element.baztech-article-BWAW-0009-0084

Czasopismo

Autobusy : technika, eksploatacja, systemy transportowe

Tytuł artykułu

Jakość usług jako instrunemt konkurencji na rynku przewozów pasażerskich. Cz.1

Autorzy Dyr, T. 
Treść / Zawartość http://www.ceref.pl/index.php/Autobusy/index http://www.autobusy-test.com.pl/
Warianty tytułu
Języki publikacji PL
Abstrakty
PL Artykuł przedstawia wybrane zagadnienia teorii jakości, wskazując jednocześnie na relacje pomiędzy produktem i jego jakością a potrzebami konsumentów (podróżnych) oraz ich postrzeganiem oferowanych produktów (usług transportowych).
Słowa kluczowe
PL teoria jakości   konkurencja   transport publiczny miejski  
Wydawca Instytut Naukowo-Wydawniczy "SPATIUM". sp. z o.o.
Czasopismo Autobusy : technika, eksploatacja, systemy transportowe
Rocznik 2000
Tom R. 1, nr 6
Strony 18--23
Opis fizyczny Bibliogr. 7 poz., wykr.
Twórcy
autor Dyr, T.
  • Wydział Transportu Politechniki Radomskiej
Bibliografia
[1] Ph. Kotler: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Gebethner & Ska, Warszawa 1994.
[2] H. Babis: Kształtowanie jakości towarowych usług transportowych. Uniwersytet Szczeciński, Seria: Rozprawy i Studia nr 2, Szczecin 1986.
[3] H. Chojecki: Optymalizacja jakości. Metody psychologiczne. PWE, Warszawa 1974.
[4] R. Kolman: Inżynieria jakości. PWE. Warszawa 1992.
[5] T. Dyr: Kształtowanie jakości pasażerskich usług transportowych. Monografie nr 26. Politechnika Radomska. Radom 1996.
[6] L. Garbarski, I. Rutkowski, W. Wrzosek: Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy. Warszawa, PWE 1996.
[7] D. R. Kamerschen, R. B. McKenzie, C. Nardinelli: Ekonomia. Fundacja Gospodarcza NSZZ "Solidarność". Gdańsk 1991.
Kolekcja BazTech
Identyfikator YADDA bwmeta1.element.baztech-article-BWAW-0009-0084
Identyfikatory