Narzędzia help

Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
cannonical link button

http://yadda.icm.edu.pl:80/baztech/element/bwmeta1.element.baztech-article-BWAK-0035-0042

Czasopismo

Autobusy : technika, eksploatacja, systemy transportowe

Tytuł artykułu

Przedsiębiorstwa PKS wobec procesów konkurencyjnych na rynku regionalnych przewozów pasażerskich

Autorzy Dyr, T.  Osuch, M. 
Treść / Zawartość http://www.ceref.pl/index.php/Autobusy/index http://www.autobusy-test.com.pl/
Warianty tytułu
Języki publikacji PL
Abstrakty
PL Celem artykułu jest prezentacja wybranych czynników, determinujących możliwości funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstw PKS w przewozach regionalnych. Czynniki te zidentyfikowano na podstawie badań ankietowych, zrealizowanych w kwietniu i maju 2005 roku w tych przedsiębiorstwach. Badania zrealizowane zostały dla potrzeb Ogólnopolskiego Związku Pracodawców Transportu Samochodowego.
Słowa kluczowe
PL przedsiębiorstwa PKS   regionalne przewozy pasażerskie  
Wydawca Instytut Naukowo-Wydawniczy "SPATIUM". sp. z o.o.
Czasopismo Autobusy : technika, eksploatacja, systemy transportowe
Rocznik 2005
Tom R. 6, nr 12
Strony 24--28
Opis fizyczny Bibliogr. 8 poz., wykr.
Twórcy
autor Dyr, T.
autor Osuch, M.
  • Politechnika Radomska. Zakład logistyki i Marketingu.
Bibliografia
[1] Dyr. T., Osuch M.: Przedsiębiorstwa PS w gospodarce rynkowej. „Autobusy - technika, eksploatacja, systemy transportowe, 2003 nr 4.
[2] Dyr. T.: Dostosowanie ofert do potrzeb i preferencji podróżnych jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstw na rynku regionalnych przewozów pasażerskich. Prace Naukowe Politechniki Radomskiej, Transport nr 1 (17)/2003, Wydawnictwa Politechniki Radomskiej, Radom, 2003.
[3] Porter M. E.: Strategia konkurencji. Metody analizy sektorów i konkurentów. PWE, Warszawa 1999, s. 23-24.
[4] Aktualne problemy rozwoju przewozów pasażerskich w Polsce. Rozmowa z mgr Marianem Osuchem - Przewodniczącym Ogólnopolskiego Związku Pracodawców Transportu samochodowego. „Autobusy - technika, eksploatacja, systemy transportowe, 2005 nr 5.
[5] Dyr. T.: Kształtowanie celu w strategii marketingowej przedsiębiorstw pasażerskiego transportu zbiorowego. Zeszyty Naukowe Politechniki Świętokrzyskiej - Nauki Ekonomiczne nr 30, Kielce 2002.
[6] Bąkowski W.: Analiza sytuacji strategicznej i kierunki zmian w branży przedsiębiorstw PKS. „Autobusy - technika, eksploatacja, systemy transportowe, 2003 nr 4.
[7] Parasuraman A., Zeithaml V., Berry L.: A conceptual model of service quality and its implications for future research. “Journal of Marceting” 1985 nr 3.
[8] ENERGY & TRANSPORT IN FIGURES 2004. European Commission, Directorate-General for Energy and Transport.
Kolekcja BazTech
Identyfikator YADDA bwmeta1.element.baztech-article-BWAK-0035-0042
Identyfikatory