Narzędzia help

Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
cannonical link button

http://yadda.icm.edu.pl:80/baztech/element/bwmeta1.element.baztech-article-BWA9-0046-0044

Czasopismo

Autobusy : technika, eksploatacja, systemy transportowe

Tytuł artykułu

Usługa logistyczna jako przedmiot rynku

Autorzy Chojnacka, A. 
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
EN The logistical services as an element of TSL market
Języki publikacji PL
Abstrakty
PL W artykule przedstawiono charakterystykę i systematykę usług logistycznych. Omówiono uwarunkowania ich kształtowania na rynku transportowo - spedycyjno - logistycznym (TSL).
EN This publication presents characteristic and distribution logistical services, as well as the emerging demand and supply for such services on the market transport - spedition - logistic (TSL).
Słowa kluczowe
PL rynek usług transportowych   usługi logistyczne  
EN road transportation sector   logistic services  
Wydawca Instytut Naukowo-Wydawniczy "SPATIUM". sp. z o.o.
Czasopismo Autobusy : technika, eksploatacja, systemy transportowe
Rocznik 2011
Tom R. 12, nr 12
Strony 70--77
Opis fizyczny Pełny tekst na CD, Bibliogr. 14 poz.
Twórcy
autor Chojnacka, A.
  • Politechnika Radomska, Radom
Bibliografia
[1] Drapińska A., Dominiak P., Model marketingu usług. Marketing i Rynek, 1998, nr ???.
[2] Dyr T., Czynniki rozwoju rynku regionalnych przewozów pasażerskich. Wydawnictwo Politechniki Radomskiej, Radom, 2009.
[3] Fechner I., Szyszka G., Logistyka w Polsce. Raport 2009, Instytut Logistyki i Magazynowania, Poznań, 2010.
[4] Fechner I., Zarządzanie łańcuchem dostaw. Wyższa Szkoła Logistyki, Poznań, 2007.
[5] Jonkis A., Jaroszyński J., Outsourcing logistyczny. Logistyka, 2008, nr 2.
[6] Koźlak A., Innowacyjne modele biznesowe w prowadzeniu działalności logistycznej. Logistyka, 2009, nr 1.
[7] Martenowska M., Fourth Party Logistics (4PL) - kolejny etap ewolucji outsourcingu w ramach łańcucha dostawczego. Logistyka, 2002, nr 1.
[8] Przybyłowski M., Tamowicz P., Opracowanie koncepcji funkcjonalnej klastra (inicjatywy klastrowej) w zakresie transport-spedycja-logistyka, Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową. Gdańsk, 2011.
[9] Rucińska D., Ruciński A., Wyszomirski O., Zarządzanie marketingowe na rynku usług transportowych. Gdańsk, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk, 2004.
[10] Rushton A. M., Carson D. J., The marketing of services: managing the intangibles. European Journal of Marketing, 1985, No. 3.
[11] Rydzkowski W. (red.), Usługi logistyczne. Teoria i praktyka. Instytut Logistyki i Magazynowania, Poznań, 2011.
[12] Sikorski P. M., Spedycja w praktyce - wiek XXI. Polskie Wydawnictwo Transportowe, Warszawa, 2008.
[13] Zamkowska S., Zagożdżon B, Systemy logistyczne w obsłudze przedsiębiorstw. Wydawnictwo Politechniki Radomskiej, Radom, 2011.
[14] Zeithamal V., Parasuramar A., Berry L., Problems and Strategies in Services Marketing. Journal of Marketing, Spring, 1985.
Kolekcja BazTech
Identyfikator YADDA bwmeta1.element.baztech-article-BWA9-0046-0044
Identyfikatory