Narzędzia help

Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
cannonical link button

http://yadda.icm.edu.pl:80/baztech/element/bwmeta1.element.baztech-article-BWA2-0003-0008

Czasopismo

Biuletyn Wojskowej Akademii Technicznej

Tytuł artykułu

The influence of car axle base with various steerability on admissible speed value in the curve

Autorzy Wiśniewski, S. 
Treść / Zawartość http://biuletynwat.pl/
Warianty tytułu
PL Wpływ rozstawu osi samochodów o różnej sterowności na dopuszczalną wartość prędkości na łuku
Języki publikacji EN
Abstrakty
EN Theoretical analysis of car movement dynamics in the curve is presented in this research work. The relationships between admissible speed and the car axle base and the influence of car axle base on turning radius are determined on the base of this analysis. These relationships are determined for the car with various steerability.
PL W pracy zaprezentowano analizę teoretyczną dynamiki ruchu samochodu na łuku. Na podstawie tej analizy określono zależności między dopuszczalną prędkością i rozstawem osi samochodu oraz wpływ rozstawu osi na promień skrętu. Zależności te wyznaczono dla samochodu o różnej sterowności.
Słowa kluczowe
PL dynamika skrętu   mechanika ruchu   dopuszczalna prędkość   promień skrętu  
EN turn dynamics   movement mechanics   admissible speed   turn radius  
Wydawca Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Czasopismo Biuletyn Wojskowej Akademii Technicznej
Rocznik 2000
Tom Vol. 49, nr 1
Strony 163--175
Opis fizyczny Bibliogr. 9 poz.
Twórcy
autor Wiśniewski, S.
  • Warsaw University of Technology, Transport Faculty Doctor's degree studies, 00-662 Warszawa, ul. Koszykowa 75
Bibliografia
Kolekcja BazTech
Identyfikator YADDA bwmeta1.element.baztech-article-BWA2-0003-0008
Identyfikatory