Narzędzia help

Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
cannonical link button

http://yadda.icm.edu.pl:80/baztech/element/bwmeta1.element.baztech-article-BPP2-0007-0049

Czasopismo

Zeszyty Naukowe Politechniki Poznańskiej. Budowa Maszyn i Zarządzanie Produkcją

Tytuł artykułu

Kansei engineering - część I: wprowadzenie

Autorzy Kujawińska, A.  Więcek-Janka, E. 
Treść / Zawartość http://www.zn.dmef.put.poznan.pl/
Warianty tytułu
EN Kansei engineering - part I: introduction
Języki publikacji PL
Abstrakty
PL W artykule autorki przedstawią mało znaną w Europie i Polsce metodykę Kansei Engineering (KE). Metodyka ta jest analizowana z punktu widzenia możliwości wykorzystania jej w projektowaniu produktów, jej roli we współczesnej nauce oraz powiązań z innymi dyscyplinami. Zaprezentowano pogląd twórcy Kansei Engineering - Nagamachi oraz omówiono w skrócie 6 typów KE.
EN In the paper the authors presented the Kansei Engineering (KE) method which are not much known in Europe and Poland. The methodology is analyzing from the standpoint it deployment to products designing and it role in the science and relations between different discipline. In the paper the opinion of the KE author (Nagamachi) and 6 levels KE are presented.
Słowa kluczowe
PL projektowanie produktu   Kansei Engineering  
EN product design   Kansei Engineering  
Wydawca Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej
Czasopismo Zeszyty Naukowe Politechniki Poznańskiej. Budowa Maszyn i Zarządzanie Produkcją
Rocznik 2009
Tom Nr 10
Strony 33--40
Opis fizyczny Bibliogr. 5 poz.
Twórcy
autor Kujawińska, A.
autor Więcek-Janka, E.
Bibliografia
[1] Hamrol A., Zarządzanie jakością z przykładami, Warszawa, PWN 2007.
[2] Mantura W., Marketing przedsiębiorstw przemysłowych, Poznań, Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej 2000.
[3] Mścibrodzki W., Kansei jako metoda tworzenia wartości produktu, Seminarium naukowe: Interfejs użytkownika, Kansei w praktyce, 2008.
[4] Nagamachi M., Kansei Engineering: A new ergonomic consumer-oriented technology for product development, International Journal of Industrial Ergonomics, 1995, 15, s. 3-11.
[5] Schütte S., Designing Feelings into Products, Linköpings Universitet Printings 2002.
Kolekcja BazTech
Identyfikator YADDA bwmeta1.element.baztech-article-BPP2-0007-0049
Identyfikatory