Czasopismo |
|
Tytuł artykułu |
Parkowe trendy – produkt, który przyciąga
|
Autorzy |
Drapella-Hermansdorfer, A.
|
Treść / Zawartość |
|
Warianty tytułu |
|
Języki publikacji |
PL
|
Abstrakty |
PL |
Park umiejętnie włączony w system przestrzeni publicznych trwale podnosi atrakcyjność miejsca, stając się często lokalnym „produktem markowym”. Warto zastanowić się nad tym, w jakich warunkach będzie on na tyle efektowny, aby uzasadnić znaczne nakłady na realizację i utrzymanie zieleni. Osiągnięcie tego statusu wymaga bowiem w równej mierze wiedzy i talentu. |
|
Słowa kluczowe |
|
Wydawca |
ABRYS Sp. z o.o.
|
Czasopismo |
Zieleń Miejska
|
Rocznik |
2012
|
Tom |
Nr 3
|
Strony |
58--60
|
Opis fizyczny |
Bibliogr. 1 poz., fot.
|
Twórcy |
|
Bibliografia |
1. City of Copenhagen: Pocket parks, trees and other green areas.2008.
|
Kolekcja |
BazTech
|
Identyfikator YADDA |
bwmeta1.element.baztech-article-BPK6-0016-0018
|
Identyfikatory |
|