Narzędzia help

Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
cannonical link button

http://yadda.icm.edu.pl:80/baztech/element/bwmeta1.element.baztech-article-BPK6-0001-0019

Czasopismo

TTS Technika Transportu Szynowego

Tytuł artykułu

Uruchomienie bielańskiego odcinka I linii metra warszawskiego i zmiany potencjału tej podziemnej konstrukcji

Autorzy Dąbrowski, J. 
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
EN Starting Bielany section of the metro Warsaw and changes of the potential of this underground structure
Języki publikacji PL
Abstrakty
PL Odcinek bielański l linii metra warszawskiego jako jeden z niewielu został oddany do użytku jednocześnie z kilku stacjami pasażerskimi oraz uruchomionym monitoringiem prądów błądzących. Dodatkowo podczas budowy podziemnej konstrukcji metra konieczne byto przebudowanie końcowej pętli tramwajowej. Wzajemny układ torowisk tramwajowych i metra oraz zmiany w kursowaniu tramwajów i ich wpływ na potencjał istniejącej i budowanej konstrukcji są przedmiotem tego artykułu.
Słowa kluczowe
PL Warszawa   metro  
EN Warsaw   underground  
Wydawca Instytut Naukowo-Wydawniczy "TTS" Sp. z o.o
Czasopismo TTS Technika Transportu Szynowego
Rocznik 2010
Tom R. 16, nr 7-8
Strony 33--41
Opis fizyczny Bibliogr. 12 poz., fot.
Twórcy
autor Dąbrowski, J.
  • Instytut Elektrotechniki Warszawa-Międzylesie
Bibliografia
[1] Dziuba W., Dąbrowski J.: System rejestracji prądów błądzących w tunelach Warszawskiego Metra. IV Krajowa konferencja Pomiary Korozyjne w Ochronie Elektrochemicznej Jurata 1996 r.
[2] Dąbrowski J., Jasiński S., Magdalińska A.: System monitorowania prądów błądzących w Warszawskim Metrze - sprzęt i oprogramowanie. VI Krajowa konferencja Pomiary Korozyjne w Ochronie Elektro-chemicznej. Jurata 2000 r.
[3] Dąbrowski J., Dziuba W.: Kontrola prądów błądzących w tunelach Warszawskiego Metra. MET'2003 Nowoczesna Trakcja Elektryczna w Zintegrowanej Europie XXI w. Pułtusk 2003.
[4] Dziuba W., Dąbrowski J.: Ekspertyza pt. Ochrona tuneli metra szlaku B23 i stacji A23 ,,MŁOCINY" przed oddziaływaniem obcych prądów błądzących. Metroprojekt, maj 2005.
[5] PN-EN 50122-2. Zastosowania kolejowe. Urządzenia stacjonarne. Część 2: Środki ochrony przed oddziaływaniem prądów błądzących wywołanych przez trakcję elektryczną prądu stałego. Luty 2002.
[6] http://www.metro.waw.pl
[7] http://www.transbus.com
[8] http://www.ztm.waw.pl
[9] http://www.zumi.pl
[10] Dąbrowski J., Dziuba W.: Wykrywanie zwarć pomiędzy szynami a tunelem w metrze warszawskim. MET'2001 Nowoczesna Trakcja Elektryczna w Zintegrowanej Europie XXI w. Gdańsk 2001.
[11] Dąbrowski J., Magdalińska A.: Jednostkowa konduktancja przejścia szyny tunel w okresie siedmioletniej eksploatacji Metra Warszawskiego. SEMTRAK'2002 X Jubileuszowa Ogólnopolska Konferencja Naukowa Trakcji Elektrycznej. Zakopane 2002
[12] http://www.meteo.waw.pl
Kolekcja BazTech
Identyfikator YADDA bwmeta1.element.baztech-article-BPK6-0001-0019
Identyfikatory