Narzędzia help

Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
cannonical link button

http://yadda.icm.edu.pl:80/baztech/element/bwmeta1.element.baztech-article-BPG4-0039-0026

Czasopismo

Przemysł Spożywczy

Tytuł artykułu

Znaczenie informacji w zarządzaniu małą i średnią firmą

Autorzy Kłosiewicz-Górecka, U. 
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
EN Importance of information in managing a small and medium-sized firm
Języki publikacji PL
Abstrakty
PL W artykule wykorzystano wyniki badań małych i średniej wielkości firm produkcyjnych, w tym funkcjonujących na rynku artykułów żywnościowych, przeprowadzonych w 2004 r przez Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji. Przedstawiono opinie przedstawicieli firm produkcyjnych o znaczeniu informacji w zarządzaniu małą i średniej wielkości firmą, a także rolę trwałych związków z partnerami biznesowymi w procesie budowy pozycji firmy na rynku.
EN In this paper the results of surveys of small and medium-sized manufacturing firms, including those operating in the market for foods, carried out in 2004 by the Institute of Home Market and Consumption (IRWiK) are presented. There are presented opinions of representatives of manufacturing companies on importance of information in managing a small and medium -sized firm as well as the role of constant ties with business partners in the process of building the firm's position in the market.
Słowa kluczowe
PL zarządzanie małą firmą   zarządzanie średnią firmą  
Wydawca Wydawnictwo SIGMA-NOT
Czasopismo Przemysł Spożywczy
Rocznik 2005
Tom T. 59, nr 12
Strony 36--40
Opis fizyczny Bibliogr. 4 poz., rys., tab.
Twórcy
autor Kłosiewicz-Górecka, U.
  • Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji, Warszawa
Bibliografia
Kolekcja BazTech
Identyfikator YADDA bwmeta1.element.baztech-article-BPG4-0039-0026
Identyfikatory