Narzędzia help

Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
cannonical link button

http://yadda.icm.edu.pl:80/baztech/element/bwmeta1.element.baztech-article-BAT4-0010-0044

Czasopismo

Problemy Jakości

Tytuł artykułu

Wizerunek firmy na rynku usług pogrzebowych

Autorzy Wolniak, R.  Walicka-Górczak, B. 
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji PL
Abstrakty
PL Prezentowana publikacja koncentruje się na przedstawieniu wyników badań dotyczących kształtowania wizerunku firmy na rynku usług pogrzebowych. Zwrócono w nim zwłaszcza uwagę na rolę jakości jako kluczowego czynnika w tym procesie. W badaniach postawiono tezę, iż jakość jest na rynku usług pogrzebowych czynnikiem o wyższej istotności niż cena usługi.
EN The paper presented below focuses on the presentation of research results for shaping the company's image in the market for funeral services. It called for particular attention to the role of quality as a key factor in this process. The study was a thesis that the quality is on the market for funeral services with a higher importance factor than the price of the service.
Słowa kluczowe
PL wizerunek firmy   jakość usług  
EN company's image   service quality  
Wydawca Wydawnictwo SIGMA-NOT
Czasopismo Problemy Jakości
Rocznik 2012
Tom R. 44, nr 2
Strony 46--49
Opis fizyczny Bibliogr. 14 poz.
Twórcy
autor Wolniak, R.
autor Walicka-Górczak, B.
Bibliografia
1. Adamus-Matuszyńska A., Certyfikat systemu jakości a wizerunek firmy, Problemy Jakości 2002, nr 12.
2. Andrzejewski. R,Kot W: Media Relations. Budowanie reputacji firmy, Poltex, Warszawa 2002.
3. Arsian F. M., Altuna O. K.: The effect ofbrand extensions on product brand image, "Journal of Product & Brand Management", vol 19, nr 3 2010.
4. Budzyński. W: Wizerunek równoległy nowa szansa promocji firmy i marki, Poltext, Warszawa 2008.
5. Chowdhary N., Prakash M.: Prioritizing service quality dimensions, "Managing Service Quality", vol 17, nr 5, 2007.
6. Goldenhar L. M., Gershon R., Mueller Ch., Karkasian Ch., Swanson N. A.: Psychosocial work stress in female funeral service practitioners, ": Equal Opportunities International", vol 20, nr 1-2, 2001.
7. Kotler Ph., Kartajaya H., Setiawan I.: Marketing 3.0 Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony człowiek! Wydawnictwo MT Biznes, Warszawa 2010
8. Kowalski J.A: Elementy wsparcia marki i ich rosnące znaczenie w komunikacji marketingowej, PWE, Warszawa 2009
9. Polska norma Systemy zarządzania jakością. Podstawy i terminologia, PN-EN ISO 9000:2005, PKN Warszawa 2006.
10. Sahney S., Banwet D.K., Karunes S.: A Servqual and QFD approach to total quality education, "International Journal of productmty and Performance Management", vol 53. No 2, 2004.
11. Voith C.: Can brand identity predict brand extensions' success or failure?, "Journal of Product & Brand Management", vol 20, nr 3, 2011.
12. Waters D.: Zarządzanie operacyjne. Towary i usługi, PWN, Warszawa 2001.
13. Wolniak R., Skotnicka B., Metody i Narzędzia Zarządzania Jakością; Teoria i praktyka. Politechnika Śląska, Gliwice 2011.
14. Wolniak R., Skotnicka-Zasadzień B., Ocena czynników jakości usług w administracji samorządowej, „Marketing i Rynek" 2010, nr 6.
Kolekcja BazTech
Identyfikator YADDA bwmeta1.element.baztech-article-BAT4-0010-0044
Identyfikatory